Thursday, January 24, 2013

मस्तिष्कमा नआँटेसी,,,,,,,,,,,,,!


1) एकात्मक सामन्ती बाहुनबाद को बिरोध भनेको हाम्रा छिमेकी बाहुन क्षत्री लाई बिरोध गरेकै होइन भन्दा-भन्दै यिनै बाहुनबादीहरुले र यिनै एकात्मक सत्तालिप्सी बाहुनबादी भरौटे-झोलेहरुले हाम्रा छिमेकी बाहुन क्षेत्रीहरुलाई उचाल-पछार गर्दै संघीय प्रेमीहरुमाथि खन्याउने दुस्प्रयास गरिरहेका छन।
2) साम्यबाद र समाजबाद भनेको बाहुनबादी सत्तालिप्सीहरुले बजाउने डम्फु हो भन्दाभन्दै आदिबासी मुलबासी जनजाती असमान नेपालीहरुको कदम लड़खडाइ रहेको छ,यसैको फाइदामा यी आफुलाई अजिङ्गर भनाउने एकात्मक सक्ति का ज्यानमारा हरु मुख मिठ्याउँदै चहल-पहल गर्दैछन।
3) लिम्बुवान,खम्बुवान,तमासालिंग,तमुवान,नेवा,मगरात,खसान,जडान आदि लाई बराबरी सम्बोधन गर्दै आउने केहि साथीहरु अचानक पथभ्रष्ट भै साम्यबाद र समाजबाद को डम्फुको तालमा निर्लज्ज नाच्न थाल्नु पनि यिनै एकात्मक बाहुनबादीहरु कै प्रसय गरि रहनु भन्दा कत्ति पनि फरक छैन।
4)"संघीय समाजबादी पार्टी"र "सामाजिक लोकतान्त्रिक समाजवादी पाटी" को उदय भइ आदिबासी मुलबासी जनजाती असमान नेपालीहरुको नेतृत्व गर्नु भनेको कम गौरवान्वित बिषय होइन हामी हरेक आदिबासी मुलबासी जनजाती असमान नेपालीहरुले मनमस्तिष्क बाटै स्यालुट गरेर आत्मासाथ गर्नु पर्छ तर,,,,,,,,,,,,,, "संघीय समाजबादी पार्टी"र "सामाजिक लोकतान्त्रिक समाजवादी पाटी" ले आदिबासी मुलबासी जनजाती असमान नेपालीहरुको नेतृत्व नै गर्ने हो भने लिम्बुवान,खम्बुवान,तमासालिंग,तमुवान,नेवा,मगरात, खसान, जडान आदि लाई मोर्चाबन्दिको हात बढाई सहकार्य गर्दै सबोधन गर्नु पर्नेमा आफ्नु पार्टीको आकार बढाउन  लिम्बुवान, खम्बुवान, तमासालिंग, तमुवान,नेवा,मगरात, खसान, जडान आदि लाई सम्बोधन गर्नु त परै जावोस सम्बोधन गरिरहेकालाई पनि पो पथभ्रष्ट गरि राख्या तपाई हाम्रै आँखा सामु छर्लंगै छ।
5)सञ्जुहाङ ....र.... मिक्सेकहाङ...ले लिम्बुवान मा हाँस-कुखुरा-बाख्रा-सुँगुर-भैंसी काटेर खाइ सकेसी जब गाइ गोरु काटेर खान सुरु गर्छन तब मात्र बुद्धिको बिर्को खुल्छ,,,,यी दुइ मित्र महामानव बुद्धिभ्रष्ट विद्वानहरुलाई हरेक लिम्बुवानी सन्तानहरुले बहिस्कार गर्नु पर्छ यो नै लिम्बुवानको मुक्ति हो,पद को भोकमारी लागेका जय लिम्बुवान भन्दै नयाँ पार्टी खोलि हिड्ने झोड़े हैकमबादी अबसरबादीहरुलाई हरेक लिम्बुवानी सन्तानले गालिसराप बगाई दियौँ ,,,,,न रहेगी बाँस न बजेगी बाँसुरी,,,,
6) मंच सम्बद्ध संघीय लिम्बुवान राज्य परिसदका सम्पर्ण कार्यकारी योद्धाहरु सक्रिय भइ बौद्धिक र बैज्ञानिक कार्यदिसा अबलम्बन गर्नु अत्यन्तै जरुरि छ,कसैले चाहिं मैले भन्या पद नै पाइन भनेर असन्तुष्ट जाहेर गरेर नयाँ पार्टी खोलेर अध्यक्ष भइ हिड्छन, कसैलाई भने 4/5 वोटा पदको भारि बोकायेर गधा माथि खच्चड बनाइएको छ, एउटा पदको कार्य बहन गर्न कत्ति गाह्रो पर्ला तर 4/5 वोटा पदको कार्य बहन गर्न त "रोबोट" पो हुन परेन र?रोबोट नभए नि दक्ष त हुनु परो नि, कि जय लिम्बुवान भन्दैमा लिम्बुवानको मुक्ति हुने हो या लिम्बुवान प्राप्ति हुने हो र?के 4/5 वोटा पद पाउदैमा "बिधान" उलंघन गर्न पाइने पनि विधानमा लेखिएको छ र?
बौद्धिक र बैज्ञानिक ढंगले पार्टी विस्तार गर्दै जानु पर्नेमा घरको कुरा पार्टीमा र पार्टीको कुरा घरमा गरेर आफु-आफु खुटा तानातान गरिरहँदा ति एकात्मक सत्तालिप्सीहरु संग विजय प्राप्त गर्न सकिएला त?यी फलाना ढिस्काना कार्यविधिहरु बिधान सम्मत भएन नि भनेर प्रश्न गर्दा "राजनीतिमा यस्तै हो" भनेर फिक्का  जबाफ दिएर राजनीतिज्ञ भनाउने मित्रहरु कि त सञ्जुहाङ ....र.... मिक्सेकहाङ जस्तै  हाँस-कुखुरा-बाख्रा-सुँगुर-भैंसी काटेर खान सुरु गर्नुस गाउँ-गाउँमा कि त बिधान नै नाघेर मनपरी तन्त्र नगर्नुस,,,,,,,,,,
यहाँ मैले येसो भनिरहँदा मंच सम्बद्ध संघीय लिम्बुवान राज्य परिसदका सम्पर्ण कार्यकारी योद्धाहरुको बिरोध गर्र्या चाहिं हुँदै होइन श्रीब मेरो अध्यायन अनुसार सुझाब मात्र हो।
7) लिम्बुवान प्रेमी योद्धा बुद्धिजिबी मित्र फ़क्ताङ्लुङ् फोबा जी को स्टाटस को एक टुक्रा पनि यहाँ समाबेस गरेको छु,,,,,,,,[एउटा कुनै पनी लिम्बुवान प्रेमीमित्रले पार्टी , भूमी र जनाताहरुलाई सहयोग सेवा र टेवा पुग्ने खालको कार्यक्रम ल्याई अघाडी सार्यो अथबा यो भित्तोमा सेयर गर्यो भने आबस्यक सल्लाहा सुझाब दिनु कमेन्ट गर्नु त परै जावोस जयलिम्बुवान भन्ने सब्दनै रोकिन्छ !यस्तै तरिकाले हाम्रो लिम्बुवान भुमिले मुक्ति पाउला त ?के यो भित्तोमा जयलिम्बुवान लेख्दैमा र २/ ४ रुपैंयाँ सहयोग गर्दैमा लिम्बुवान आन्दोलनले निस्कर्स पाउला ?] 
यो टुक्रा तपाई लिम्बुवान प्रेमी नै हो भने दोहोर्र्याई-तेहेर्र्याई पढ्नुस अनि मनन गर्नुस,,,,,,हामी जो कोहि लिम्बुवान प्रेमी लिम्बुवानी सन्तानहरु बिदेशमा छौं र हाम्रो ऐतिहासिक पृष्ठभूमिको गहन इतिहास बोकेको  लिम्बुवान प्राप्तिको लागि सक्रिय रुपमा आवाज हरु बुलन्द हुदै गैरहेको त तपाई हाम्रै सामु यो भित्तोमा छर्लंगै छ र तपाई हामी ले यसलाई अझै बौद्धिक र बैज्ञानिक ढंगले हाम्रो आन्दोलनलाई अघि बढाउनु सकियो भने किन हाम्रो ऐतिहासिक पृष्ठभूमिको गहन इतिहास बोकेको  लिम्बुवान प्राप्ति नहोला र?तर हामी यहाँ यस्ता पनि छौं मेरै कखरा उच्चकोटिको,,,,,,मैले नै बोल्या र मेरै अभिव्यक्तिहरु सभ्य र सालिन अरुले बोलेको या अभिव्यक्ति सबै बिखन्डनबादी र असभ्य ठान्छौं यस्ताखाले हाम्रा चिन्तन लाई तिलान्जली दिनु पर्ने जरुरि छ।
यहि भित्तोका अमुर्तबोधि-दार्शनिक मित्रहरुलाई आफ्नो दार्शनिक चिन्तनले लिम्बुवानी आवाजलाई ठेस नपुर्र्याउन हुन अनुरोध गरिन्छ।


 







 

No comments:

Post a Comment