"दिपेन"
अब
नयाँ ढँगले मुन्धुमको आत्मसात गर्ने बाटोतिर लाग्नु उत्तम हुन्छ।
परम्परागत फेदाङमा प्रथाबाट मुन्धुम आत्मसात गर्नु अब त्यति सम्भव हुदैन।
निङवाफू माङले पहिले जस्तो लिम्बु समाजमा आफ्ना दुतहरू पठाउने क्रम क्रमश:
घट्दो छ या त नयाँ पुस्ताले उहाँको बोलावटलाई अस्वीकार गरिरहेका छौं। सायद
निङवाफुमाङले फरक र समय सापेक्ष तरिकाले लिम्बु समाजमा काम गर्न खोज्दै
हुनुहुन्छ कि भन्ने पनि मलाई लागि रहेको छ। नयाँ तरिका अपनाउँदा निम्न
कुराहरू गर्न सकिन्छ:
१. सबै अनुष्ठानका मुन्धुमहरूलाई,लिपिबध्द गर्ने र आधिकारि समिति बनाई उक्त लिपिवध्द संकलित मुन्धुमहरूमा छाँटकाँट गरि अबउप्रान्त परिवर्तन हुन नसक्ने गरी आधिकारिकता दिने।
२. लिम्बु पुजारि (फेदाङमा) सम्बन्धी तालिमहरू सण्चालन गर्ने। यस्ता पजारिहरू पुराना (काम्ने खालका) र नयाँ ( नकाम्ने (विशेष शिक्षाबाट तालिमप्राप्त पुजारि वा पण्डित वा पाष्टर) दुवै खालका हुन सक्छन।
३. हरेक गाँउमा माङहिम बनाउने, त्यसको विकासका निम्ति समिति बनाउने, हप्ताको १ पल्ट आराधनाका निम्ति मुन्धुम विश्वासीहरू भेट हुने, निङवाफुको भजन गाउने , पुजारी वा सम्बन्धित अगुवाहरूबाट मुन्धुमको व्याख्या र प्रवचन सुन्ने। यसो गर्नाले मुन्धुमको व्याख्यामा पनि योगदान हुन्छ र मुन्धुमको पालन पनि हुन्छ।
४. मुन्धुमलाई व्यवाहारिक बनाउने, अन्ध-विश्वासमा जोड नदिने, मुन्धुमसम्बन्धि तालिमकेन्द्रहरू स्थापित गर्ने।
५. पुजारीहरूलाई तलबको व्यवस्था गर्ने र सो कोषका निम्ति माङहिमले नियमित भेटि, दान र कर उठाउने।
६. माङ्हिममा संकलित कोषबाट मानब हितका र सेवाका कामहरू गर्ने।
७. मुन्धुम दर्शनलाई व्यापक फेलाउन अन्य स्थान र जातिहरूमाझ यसकको प्रचार-प्रसार गर्ने र यसमा आस्था राख्न गैर लिम्बुहरूमाझ पनि माङहिम बनाई बाँकि माङहिमकै जस्तो काम गर्ने।
यसरी योजना पुर्वक गरिएको माङसेवाले छिट्टैनै विस्तारित रूप लिनेछ र मुन्धुमी परम्परा नयाँ शेलिमा जिवित रहनेछ।
१. सबै अनुष्ठानका मुन्धुमहरूलाई,लिपिबध्द गर्ने र आधिकारि समिति बनाई उक्त लिपिवध्द संकलित मुन्धुमहरूमा छाँटकाँट गरि अबउप्रान्त परिवर्तन हुन नसक्ने गरी आधिकारिकता दिने।
२. लिम्बु पुजारि (फेदाङमा) सम्बन्धी तालिमहरू सण्चालन गर्ने। यस्ता पजारिहरू पुराना (काम्ने खालका) र नयाँ ( नकाम्ने (विशेष शिक्षाबाट तालिमप्राप्त पुजारि वा पण्डित वा पाष्टर) दुवै खालका हुन सक्छन।
३. हरेक गाँउमा माङहिम बनाउने, त्यसको विकासका निम्ति समिति बनाउने, हप्ताको १ पल्ट आराधनाका निम्ति मुन्धुम विश्वासीहरू भेट हुने, निङवाफुको भजन गाउने , पुजारी वा सम्बन्धित अगुवाहरूबाट मुन्धुमको व्याख्या र प्रवचन सुन्ने। यसो गर्नाले मुन्धुमको व्याख्यामा पनि योगदान हुन्छ र मुन्धुमको पालन पनि हुन्छ।
४. मुन्धुमलाई व्यवाहारिक बनाउने, अन्ध-विश्वासमा जोड नदिने, मुन्धुमसम्बन्धि तालिमकेन्द्रहरू स्थापित गर्ने।
५. पुजारीहरूलाई तलबको व्यवस्था गर्ने र सो कोषका निम्ति माङहिमले नियमित भेटि, दान र कर उठाउने।
६. माङ्हिममा संकलित कोषबाट मानब हितका र सेवाका कामहरू गर्ने।
७. मुन्धुम दर्शनलाई व्यापक फेलाउन अन्य स्थान र जातिहरूमाझ यसकको प्रचार-प्रसार गर्ने र यसमा आस्था राख्न गैर लिम्बुहरूमाझ पनि माङहिम बनाई बाँकि माङहिमकै जस्तो काम गर्ने।
यसरी योजना पुर्वक गरिएको माङसेवाले छिट्टैनै विस्तारित रूप लिनेछ र मुन्धुमी परम्परा नयाँ शेलिमा जिवित रहनेछ।
===================================================
by Bhuwan Limbu
राई लिम्बु याखा सुनुवार र अन्य गैर किरातहरुको (ब्रम्हाण सन्सकार को बेद) रचना हुनु भन्दा अगाडि कुन धर्म सस्कार थियो।
१। मन्त्र रिसि।
२। यन्त्र पुजन्ते।
३। तन्त्र देवता।
यसको अर्थ के हो। माङ्पा-फेदाङ्मा पन्थि थियो र अहिले पनि छन्दाई छ। हाम्रो (स्तृ) जातिलाई (देउता) सरह मान्ने चलन् पनि थिएछ। र कोहि चाहि (मङ्पा-फेदाङ्मा) पन्थि पनि थिएछ। र अहिले पनि छन्दाई छ।
यो नै गैरजनजाति र जन्जातिहरुले प्राचिन धर्म सन्कारको रुपमा (तन्तृक-येनिमिस्युम) लाई मानेका छ्न र मान्दाई आएका छ्न। यो हिन्दु र बुद्ध धर्म जन्मिनु भन्दा अगाडिको हो। र त्यो चलन छन्दाई छ र मुन्धुम गायन सैलिमा थिएछ। र मुन्धुम सब्द (माङ्ग-धुप-मन्त्र) ३ सब्दले बनेको बुझिन्छ।
बेदको रचना:ब्रम्हाण सन्स्कार।।।
१।रिगबेद २।यजु ३।साम ४।अथर्ब।।।
यो ईपुको २४००-१४०० सम्म हेगले गरेको र मेकस-मुलरले १५००-१२०० सम्म गरेको र त्यो पछडि (बेद-ब्यास) ले गरेको र माहाभारत समेतको रचना (बेद-ब्यासले) गरेको हुन्दा, रिग्बेद-माहाभारत-रामायण्-प ुरा ग्रन्थहरु (बेद-ब्यास) ले गरेको बुझिन्छ।
(लिम्बु-राई-याखा-सुनुवार-ग ैर जनजातिहरु यो बेदहरुमा समाबेस र अधयनरत थिन्दाई थियेनन)।।।
यो लेखहरु:
ब्रमहार सन्स्कार र रछ्यक:
धर्म सान्तृ-मानब सास्तृ:अर्थ सास्तृ-ईतिहासकार र ४ बेदहरुको बणन:)।।।
१। मन्त्र रिसि।
२। यन्त्र पुजन्ते।
३। तन्त्र देवता।
यसको अर्थ के हो। माङ्पा-फेदाङ्मा पन्थि थियो र अहिले पनि छन्दाई छ। हाम्रो (स्तृ) जातिलाई (देउता) सरह मान्ने चलन् पनि थिएछ। र कोहि चाहि (मङ्पा-फेदाङ्मा) पन्थि पनि थिएछ। र अहिले पनि छन्दाई छ।
यो नै गैरजनजाति र जन्जातिहरुले प्राचिन धर्म सन्कारको रुपमा (तन्तृक-येनिमिस्युम) लाई मानेका छ्न र मान्दाई आएका छ्न। यो हिन्दु र बुद्ध धर्म जन्मिनु भन्दा अगाडिको हो। र त्यो चलन छन्दाई छ र मुन्धुम गायन सैलिमा थिएछ। र मुन्धुम सब्द (माङ्ग-धुप-मन्त्र) ३ सब्दले बनेको बुझिन्छ।
बेदको रचना:ब्रम्हाण सन्स्कार।।।
१।रिगबेद २।यजु ३।साम ४।अथर्ब।।।
यो ईपुको २४००-१४०० सम्म हेगले गरेको र मेकस-मुलरले १५००-१२०० सम्म गरेको र त्यो पछडि (बेद-ब्यास) ले गरेको र माहाभारत समेतको रचना (बेद-ब्यासले) गरेको हुन्दा, रिग्बेद-माहाभारत-रामायण्-प
(लिम्बु-राई-याखा-सुनुवार-ग
यो लेखहरु:
ब्रमहार सन्स्कार र रछ्यक:
धर्म सान्तृ-मानब सास्तृ:अर्थ सास्तृ-ईतिहासकार र ४ बेदहरुको बणन:)।।।
No comments:
Post a Comment